fredag 7 november 2008

Var hos min kära Jenny också...

när vi var i Oslo, det var väldigt mysigt.

Det får man ju skriva om i ett eget bloggavsnitt, och inte tillsammans med en massa annat tråkigt om operationer etc.

Åt lite god pasta, lämnade present för försenad födelsedag och jul - eftersom vi är borta.... och pratade och pratade en massa.

Tittade på fina bilder på Jenny + häst på nätet, och lite videos också.
Det är så kul att se Jenny till häst, det är ett intresse som hänger kvar, och hon är duktig också!

Terje, Jennys kille var också hemma, och det var trevligt att träffa honom också.
Han fick också lite present kan man säga, tangoboken föll honom väl i smaken, vilket var ypperligt, den var ju egentligen till dem bägge.

Tango är ett stort gemensemt intresse för dem, och de är jätteduktiga tycker jag, dansar allt som oftast ca. 3ggr i veckan, och kurser har de haft också....
Jag är imponerad ...... men så är jag ju mamma också, som man oftast får höra...

Det är väldigt trevligt när man fått klämt in lite tid ihop, till trots för en mkt aktiv vardag, det är baske mig inte lätt att få ihop något vettigt.

Man får lust att bara krama dem, men det är ju inte alltid man kommer till.

Många regntunga (det har öst ned i dag) hälsningar!

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida