onsdag 17 september 2008

Höst & kvinnobesvär (sjukdomar??)

Nu är det verkligen höst på riktigt.
Det är på gränsen till att vara "surt" ute, sådär så att kylan & fukten tränger in i märgen.

Igår var jag på tur, till sjukhus....

Det är ivf. inte kul att gå till gyn.mottagningen, inte om de skall rota runt som de gjorde i går, och inte bara göra undersökning...
Pinnar och grejer som ser ut som borstar för mellanrummen i tänderna som provtagningsinstrument, USCH!!!

Kommer sedermera att få ta bort livmoderslemhinnan verkar det som....

Ja, ja , man blir inte bara "gammal i ansiktet sitt" utan även i understället, det börjar ju tydligen bli dags för underredsbehandling....

Annars så skall jag inte gnälla något mer, resten av dagen var bra, trots att vi var trötta som bara den,
Det är ju typiskt att man ligger och pratar halva natten just INNAN man skall upp osannolikt tidigt för att hinna till sjukhuset....

Har ivf. sovit gott i natt, och det är ju bra.

Annars är det lugna puckar, förutom att jag inte får tag i min "kära" chef när jag behöver......men det är klart, hon har ständigt en massa möten och kurser.
Får väl ringa vidare....


M V H Tanten

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida