fredag 5 september 2008

MAaarrhhhhlll......

Att det skall vara så besvärligt en gg i månaden....
Nu är man i den åldern man svettas och allt börjar att "ta slut" så att säga, men menseländet 1 gg i månaden, det får man dras med.....
Det är inget med det som egentligen är fult eller jobbigt, som många säger att man lärt sig under årens gång, men jag hade varit tacksam om jag slapp att ha så förb... ont!!
Det var ivf längesedan jag svimmade, och det får man väl vara tacksam för - O Tack Till Dig Som Uppfann Detta Kvinnans Ok För Att Jag Lider Lite Mindre.....

Annars är dagen idag vacker, det blåser och barnen leker hund i förskolan bredvid.

Men nu är klockan mkt senare och jag har läst en artikel om att 69% tycker att frånskilda kvinnor är bittra....

Jamenvisst det är ju helt OK det!!

Så länge man också säger att en massa män (oftast 50+) sitter och super efter att de blivit ensamma, såpass mkt så att de faktiskt är en av de absolut största grupperna som mottar socialbidrag

( och då har jag förstått det som att man räknat in alla utlänningar som får så många bidrag för att de har 16 barn så att de lever rena rama lyxlivet...) - OBS!!!!! IRONI!!!!!- om det skulle råka undgå ngn.

Vad sjutton är detta?? Ngn slags revolt mot oss kvinnor och föräldrar, eller något???

Visst är man bitter till tider, och många fastnar i det, men männen gör ju det också, bara det att de gör det på ett annat sätt -
"Dricker lite för mkt" för de får inte träffa barnen, och är så ensamma - och när de väl ser ungarna så vet de inte vem utav dem som är vem....typ..."

Skulle det vara FIIIINARE liksom, eller??? Mer manligt...

Eller så är det helt enkelt - ENKLARE ATT TYCKA SYND OM DEM!!!

Är det mer som en RAK HÖGER(snyting)?

I stället för att man masar, gnäller och gnyr (kvinnligt)
så att man FÅR en RAK EN över plytet så att man håller käften och är en riktig 69%-kärring, för att det är SÅ nu, för att man skall vara sån...

Och att man ÄR en av den förlorade generationen, en av dem som skilde sig, en av dem som missade det som de BLIVIT LÄRDA var det största med livet:

FAMILJEN.............. så att de yngre har något att ORERA om...

Jag blir så irriterad på dem som kör minsta motståndets lag, man tar det som verkar nytt och fint men som är enkelt att få ur sig när man sitter säker själv,

Och så drar man JÄRNET!!!! utan att tänka efter lite -

Bitterfittorna kallades på min tid Surfittor ( vid behov forkortat SF för att ingen vuxen eller obehörig skulle fatta.

Herreminje vad jag skrivit av mig!!
Jösses då, och bara på ett bananskal liksom....

FY!!! Jag måste ju vara en av "DOM" eftersom jag känner så mycket för detta....

Men hur kan jag trots allt klara mig så bra och vara så lycklig åt allt det jag har?

Ha en trevlig helg!! - Sambon snarkar som -

Ja jag vet inte vad.......det är det som är problemet...

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida