fredag 15 augusti 2008

Sen morgon

Sitter och sörplar Yerba Mate till frukostmackorna...
Annars är det lugnt och fint, sambon ser på OS i Tv-n, och jag sitter här.
Solen kikar fram mellan byarna, och det ser ut att bli en fin dag.

Annars tänker jag mycket på min äldste nu, han är 25 år, och vår relation är minst sagt underlig, vi är inte på den bästa våglängden så att säga.
Det är en lång historia, och den är en av anledningarna till att jag startat denna blogg .

Orkar inte klä skott för ALLT ont som hänt i någons liv längre.
Det är inte alltid vårt liv varit det bästa, men det är aldrig bara NÅGONS fel att det inte varit bra.

För att komma vidare med sitt liv måste man göra - ibland drastiska - förändringar själv, och inte bara vara kvar i sin "usla" barndom och lägga skulden , ALL skulden ( om det nu ens egentligen finns något som kallas skuld i en familjs omstrukturering) på andra.

SÅ DET SÅ!!

Fastän jag tänker en massa - det har jag gjort så länge jag kan minnas - så mår jag bra för det mesta nu, den värsta pärsen är över nu!

Anmäler oss nog till skaldjursfesten i Krokstrand i september!

Ha en bra dag!

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida