söndag 24 augusti 2008

Ja nu var det klart!

Att Norges damlag i handboll vunnit - som jag faktiskt väntat mig.
STORT GRATTIS!!!

Annars så är det bra att det finns datorer man kan använda överallt nu för tiden, då kan tiden utnyttjas optimalt.

Har igår varit ute och plockat en hejdlös massa svamp, otroliga mängder Karl Johan (även kallad stensopp),kantareller , taggsvamp och en massa annat...

Rensade och stekte och stuvade i timmar, men det är det värt sen när man plockar fram godsakerna ur frysen!!

Härligt med det fina höstvädret vi nu har haft , det är toppen att få lite sol och värme nu också, efter allt regnandet, då kommer svampen som skjuten ur jorden, och det är ju gott med sol i vilket fall som helst.

Hade planerat en cykeltur men ACK så fel det kan gå!!

Måste pumpa däcken och de pumpar vi köpt till våra cyklar var något av det uslaste jag använt på mycket länge.
Däcken gick inte att pumpa, så cykelturen måste skjutas på framtiden, dvs. tills jag fått pumpat däck ordentligt, man skall över lite grus och sten och då måste däcken hålla sig fina.

Hoppas att denna tid med goa "vibbar" och väder med hög , klar luft och sol håller i sig.
Får väl passa på att ta ett höstbad i morgon, om det fortsätter vara fint.
Jag är nämligen en sån där galning som badar i tid och otid, det är härligt.

Natthälsningar!!

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida